Консультациялық пункт. «Баланың ақыл-ой дамуындағы танымдық ертегілердің рөлі. Ертегі терапия» » №18 "Еркежан" бөбекжай-бақшасы"
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
№18 "Еркежан" бөбекжай-бақшасы"
мемлекеттік коммунальдық қазыналық кәсіпорны
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 45-67-03
Есепші бөлімі:
+7(7262) 45-63-70
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Консультациялық пункт. «Баланың ақыл-ой дамуындағы танымдық ертегілердің рөлі. Ертегі терапия»
10
ноябрь
2025

Консультациялық пункт. «Баланың ақыл-ой дамуындағы танымдық ертегілердің рөлі. Ертегі терапия»


Тақырыбы: «Баланың ақыл-ой дамуындағы танымдық ертегілердің рөлі. Ертегі терапия»

Өткізген: Логопед Наметкулова Акмарал

Мақсаты:

  • Балалардың ойлау қабілетін, қиялын, сөйлеу тілін дамыту;
  • Танымдық ертегілердің мәнін түсіндіру, кейіпкерлерді ажыратуға үйрету;
  • Ертегі терапиясы арқылы эмоциялық жай-күйді қалыптастыру;
  • Тілдік дербестікті, байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

Міндеттері:

  1. Ертегі мазмұнын түсіну және есте сақтау қабілетін дамыту.
  2. Сөздік қорын байыту, жаңа сөздермен жұмыс жасау.
  3. Кейіпкерлердің мінез-құлқын талдау арқылы дұрыс және бұрыс әрекеттерді ажыратуға үйрету.
  4. Өз ойын еркін жеткізуге, сөйлем құрастыруға дағдыландыру.
  5. Қуыршақ театрын қолдана отырып, сахналау дағдысын дамыту.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

  • Ертегі терапиясы
  • Суретпен жұмыс
  • Сұрақ-жауап
  • Дауыс мәнерлеу
  • Қуыршақ театры
  • Оқиғаны жалғастыру
  • Сергіту сәті

Көрнекіліктер:

Ертегі кітаптары, кейіпкерлердің суреттері, қуыршақтар, ертегі желісіндегі заттар макеті, интерактивті картиналар.

Іс-әрекет барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі

Логопед:
 — Балалар, бүгін біз өте қызықты әлемге – ертегі әлеміне саяхат жасаймыз. Ертегі бізге не үшін керек деп ойлайсыңдар?
 Балалар жауап береді.

II. Танымдық ертегіні тыңдау («Мейірімді орман» немесе кез келген қысқа тәрбиелік ертегі)

Логопед ертегіні мәнерлеп оқиды.
 Ертегі мазмұнында мейірімділік, достық, бір-біріне көмектесу тақырыбы қамтылған.

III. Ертегі терапиясы элементтері

1. Кейіпкерлерді талдау

  • Бұл ертегіде кімдер кездесті?
  • Қай кейіпкерден үлгі алуға болады?
  • Қай кейіпкер қателесті?
  • Сен болсаң не істер едің?

2. Эмоциялық жұмыс

Балаларға эмоция карталарын көрсетіп:
 — Қай кейіпкер қандай көңіл-күйде болды? Неге?
 — Өзің қандай эмоция сезіндің?

IV. Тіл дамыту жұмысы

1. Сөздік жұмыс

Ертегіде кездескен жаңа сөздерді түсіндіру:

  • мейірімді
  • батыл
  • айлакер
  • орманшы
     Балалар сөзді қайталап, сөйлем құрайды.

2. Сөйлем құрастыру

Берілген суретке қарап сөйлем құрату:
 «Қоян не істеді?»
 «Түлкі нені қалады?»
 «Аю кімге көмектесті?»

V. Суретпен және қимылмен жұмыс

1. Қуыршақ театрын сахналау

Балалар екі топқа бөлініп, қысқа көрініс көрсетеді.
 Бұл кезең сөйлеу белсенділігін арттырады.

2. Оқиғаны жалғастыру

Балалар шеңбермен отырады.
 Логопед бастайды:
 — Ертегі соңында жануарлар орманда жаңа достар тапты, содан кейін…

Балалар бір сөйлемнен қосып, ертегіні аяқтайды.

VI. Сергіту сәті: «Ертегі орманы»

Қимылды жаттығулар:
 — Қоян секіреді
 — Аю жүрісі
 — Түлкінің қимылы
 Қимылдарды балалар эмоциямен бірге орындайды.

VII. Қорытындылау

Сұрақтар:

  • Саған ертегі ұнады ма?
  • Қандай кейіпкер есте қалды?
  • Ертегі бізге не үйретеді?

Логопед:
 — Бүгін біз ертегі арқылы ойлауымызды дамыттық, сөйлеуімізді жаттықтырдық, мейірімді болуға үйрендік. Ертегі – бізге жақсылық үйрететін сиқырлы әлем.

VIII. Рефлексия

Балалар «көңіл-күй күнін» бояу арқылы өз әсерін білдіреді:
 😊 – өте ұнады
 🙂 – жақсы
 😐 – түсіндім, бірақ қиын болды

Қорытынды

Ертегі терапиясы – баланың ақыл-ой, сөйлеу, қиял және эмоционалды дамуына өте тиімді әдіс. Бұл іс-әрекет барысында балалар еркін сөйлеуге, тыңдауға, сезінуге, қиялдауға үйренді.

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив